Způsoby dopravy, poštovné
Zrepasované baterie a zakázky našeho servisu (opravené nabíječky, DO,...) je možné kromě osobního vyzvednutí na naší prodejně také zaslat prostřednictvím níže uvedených přepravních a poštovních společností. Smluvně spolupracujeme s několika přepravními společnostmi, abychom Vám mohli nabídnout komfortní výběr vhodného přepravce a především nízké ceny za poštovné. Chápeme, že ve Vaší lokalitě nemusíte mít dobré zkušenosti s některým z doručovatelů a je důležité mít možnost výběru.
Balíky zasíláme na dobírku, platíte tedy až při převzetí balíku. Níže uvedené ceny poštovného jsou konečné.
Poštovné zpět ZDARMA u zakázek na repase nad 1000Kč po ČR (3000Kč pro SR) přijatých prostřednictvím balíkových služeb České Pošty a ostatních dopravců.
Nabídka neplatí pro zakázkovou výrobu baterií, servis drobné elektroniky (nabíječky, DO k autům) ani na zakázky dodané osobně na provozovnu. Dále neplatí u zakázek, kde nemáme kontakt na zákazníka nelze zadat zásilku do systému k přepravě.
Pro zdárné doručení Vašich zakázek prosím uvádějte své telefonní mobilní číslo, abychom mohli balík zadat do systému k přepravě a také aby Vás mohl doručovatel kontaktovat. Bez uvedeného telefonního číslo není možné zakázku zadat do systému a lze ji odbavit pouze ručně přímo na přepážce České Pošty - v tomto případě se uplatní poštovné "Česká Pošta, Balík do ruky podaný na přepážce", které účtujeme vždy a nevztahuje se na něj poštovné zdarma.
Zvýhodněné doručení po ČR PRO REALIZOVANÉ ZAKÁZKY:
V případě realizace služeb nabízíme výhodnější ceny poštovného zpět a v tomto případě je diagnostika baterie zdarma
Přepravní společnosti | ||
Zásilkovna - výdení místo | 80Kč | |
Požadované výdení místo Zásilkovny je nutné specifikovat v objednávce (adresa a název, ideálně i jedinečné ID pobočky). Pouze zásilky do maximálně 10kg. | ||
PPL na adresu | 130Kč | |
PPL Parcelshop - výdejní místo | 120Kč | |
Požadované výdení místo PPL Parcelshopu je nutné specifikovat v objednávce (adresa a název, ideálně i jedinečné ID pobočky). | ||
Manipulační poplatek / diagnostika | zdarma | |
V případě provedené repase je diagnostika baterie i manipulační poplatek zdarma, v opačném případě účtujeme ceny dle níže uvedeného ceníku pro nerealizované zakázky |
Standardní doručení po ČR PRO NEREALIZOVANÉ ZAKÁZKY:
Přepravní společnosti | ||
Zásilkovna - výdení místo | 140Kč | |
Požadované výdení místo Zásilkovny je nutné specifikovat v objednávce (adresa a název, ideálně i jedinečné ID pobočky). Pouze zásilky do maximálně 10kg. | ||
PPL na adresu | 160Kč | |
PPL Parcelshop - výdejní místo | 140Kč | |
Požadované výdení místo PPL Parcelshopu je nutné specifikovat v objednávce (adresa a název, ideálně i jedinečné ID pobočky). | ||
Manipulační poplatek/ diagnostika | 100Kč / 200Kč | |
Manipulační poplatek za zpětnou expedici bez realizace služeb u baterií, kde neproběhla diagnostika. / Diagnostika - provedené testování baterie, kterou zákazník nechtěl repasovat nebo repase není možná. V případě diagnostiky baterie je manipulační poplatek součástí ceny. |
Pro zasílání balíků spolupracujeme se Zásilkovnou a PPL. Zásilky jsou předány do přepravy Zásilkovnou i PPL během 5-30 minut po zadání do systému, přesto zůstávají ve stavu "Očekáváme dodání obchodem" až do okamžiku naložení na svoz.
Doručení na Slovensko:
Přepravní společnosti | ||
Zásilkovna - výdení místo Zasielkovňa.sk | 105Kč | |
Zásilkovna - nejlevněji na adresu SK | 184Kč | |
Zásilkovna vybere vhodného přepravce dle spolehlivosti a vytíženosti v dané oblasti doručení, výběr koncového dopravce nelze ovlivnit. |
Jak probíhá expedice
Jak jsme uvedli výše, logistiku pro balíky doručované prostřednictvím České pošty a přepravních společností pro nás řeší Zásilkovna, která informuje o pohybu zásilky od nás. Jak ale celá expedice probíhá?
- Vystavíme fakturu, zabalíme zásilku a označíme ji, aby nemohlo dojít k záměně (jeden kolega balí zásilku, druhý kolega pracuje na dalších zakázkách).
- Jakmile připravíme všechny zásilky, zadáme je postupně do systému přepravce.
- V ten moment Zásilkovna posílá informaci o zadání zásilky, stav zásilky: "Očekáváme dodání obchodem".
- Vytiskneme štítky a nalepíme je na balíky.
- Balíky doneseme na vedlejší podací místo Zásilkovny či PPL; dle počtu balíků 5-30 minut od zadání do systému.
- POZOR: zásilka je fyzicky u Zásilkovny, ale její stav je stále "Očekáváme dodání obchodem" až do okamžiku svozu!
- Naložením balíků na svoz dojde ke změně stavu zásilky na "Příjem zásilky na podacím místě" a okamžitě na stav "Zásilka je na cestě..."
- Depo roztřídí balíky a nasměruje je na doručovací depo.
- Následuje dodání na výdejní místo nebo probíhá doručování na adresu koncovým kurýrem.
Jak poslat balík k nám
Baterie k repasi, stejně tak i nabíječky a dálkové ovladače na opravu, je třeba nejprve dodat k nám na adresu naší prodejny ELTECHNIK. Právě na naší prodejně v Chrudimi provádíme repase i servis drobné elektroniky.
Adresa pro zaslání zakázek:
ELTECHNIK
Vrchlického 332
537 01 Chrudim
Balík nám můžete zaslat také na výdejní místo Zásilkovny službou Mezi Námi, ceny od 65Kč. Výdejní místo Zásilkovny, kde předáváme balíky k přepravě, je ve stejné ulici jako naše prodejna - přímo vedlejší firma. K poslání je třeba chytrý telefon, aplikace zásilkovny a platba kartou on-line, po objednání a zaplacení přepravy stačí balík předat na vhodném Výdejním místě. Připomínám důležitost průvodního dopisu/ objednávky v balíku, abychom na Vás měli kontakt.
V případě zásilkovny prosím balík pošlete na Výdejní místo zásilkovny s Identifikátorem 3895 - Vrchlického 339, 537 01 Chrudim III (Benjamínek - Dětský svět). Kontakty pro naši prodejnu: info@repase-baterii.cz, tel. 723 291 734.